Wednesday 10 March 2010

RATP-ul cel de toate zilele

De parcă nu era de ajuns că nu sunt deloc o persoană matinală și mă trezesc (în cazurile fericite) cu 15 minute înainte să trebuiască să ies din casă, 15 minute în care trebuie să mă dezmeticesc, îmbrac, machiez, spăl pe față, dinți etc (nu în ordinea asta), autobuzului 46 chiar nu-i place fața mea. În mod complet miraculos, mă încadrez în sfertu ăla amărât de ora și plec grăbită spre stația de autobuz, că na, sunt studentă și n-am bani de taxi. Partea frustrantă însă nu e asta, ci faptul că în fiecare zi când ma grăbesc, autobuzul trece pe lângă mine până să ajung în stație, sau dacă asta nu se întâmplă, tanti aia de vinde bilete chiar n-are nicio durere în zonele întunecate că eu trebuie să ajung la timp la facultă și normal, până îmi dă biletul, autobuzul pleacă. Trăiască Murphy cu toate legile lui!

P.S. Ca să nu schimbăm formatul:

Iulia, către Georgiana, ca să citescă apometrele: Auzi, nu vrei să-ți bagi capul sub chiuvetă?

No comments:

Post a Comment